27/04/2014 Postcrossing Quilt

Now I sewed in all kinds of fabrics I received… and are waiting now for some more, cause I want the cathedral-window-part bigger to represent all involved fabrics. It has now 12×18”. Around it I want to make a frame which should represent all countries and postcrosser’s names who sent me fabrics. I think it will take much more time …

DEUTSCH Mittlerweile habe ich von allen Stoffen, die ich bekommen habe ein Stück in den Quilt eingenäht… und warte nun auf weitere, weil ich den Teil mit dem Cathedral-Window-Muster gern noch etwas vergrößert würde. Momentan ist der Teil  30,5 x 46 cm. Ich überlege, um diesen Musterteil herum einen Rahmen zu machen, der neben den erhaltenen Stoffen auch auf die beteiligten Länder und die Postcrosser hinweisen sollte, die Stoffe geschickt haben… auf jeden Fall wird es noch eine Weile dauern das Projekt abzuschließen… aber es eilt ja auch nicht… es wächst!

 

Advertisements

One comment

Leave a comment.

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s